Objednávky na PÁ a SO přijímáme pouze do ČT 15:00

FAQ

Jak si můžu objednat?

Objednávku lze udělat pouze na našem eshopu www.starobelskypivovar.cz

Do kdy si můžu soudek objednat?

Soudek a ostatní pivní sortiment si můžete objednat nejpozději do 15:00 hodin pro výdej na následující den (pátek a sobota se počítají jako jeden den).

Příklad: Pan Novák si chce objednat Party soudek (10 l) na pátek 30.4.2021. Poslední možnost kdy soudek může ještě objednat, aby se stihl vychystat, je do 15:00 ve čtvrtek 29.4.2021. 

Pan Koudel si chce objednat Party soudek (5 l) na sobotu 1.5.2021. Poslední možnost kdy soudek může ještě objednat, aby se stihl vychystat, je do 15:00 ve čtvrtek 29.4.2021. 

Kdy a kde mám soudek vrátit?

Soudky se vracejí zpět na výdejní místo, odkud jste sis jej vyzvedli. Nejpozději do úterý následujícího týdne. Za každý den prodlení při vrácení soudku vám bude účtován poplatek ve výši 50 Kč.

Jak mohu platit?

Platba je možná kartou online, bankovním převodem (platba musí být připsána alespoň den před plánovaným doručením, potřeba tedy objednat s předstihem 2-3 dny), nebo v hotovosti při převzetí.

Jak dlouho vydrží pivo chlazené?

Jelikož se den před rozvozem čerstvě stáčí do soudků, pivo vydrží chlazené minimálně 48 hodin po jeho vyzvednutí.

Doporučená spotřeba piva?

Doporučujeme pivo zkonzumovat do 48 hodin po jeho vyzvednutí.

Jak pivo skladovat?

Pivo skladujte ideálně v temnu a teplotách do 12°C před jeho konzumací.

Jaká lhůta vrácení soudku?

Soudek je zákazník povinen vrátit do 3 pracovních dnů po jeho vyzvednutí na dané výdejní místo, ze kterého soudek vyzvedával.

Děláme rozvoz?

Ne.

Kde si můžu soudek vyzvednout?

Soudek lze vyzvednout na vámi vybraném výdejním místě, které jste zadali ve vaší objednávce.

Můžu si soudek vyzvednout na jiném místě, než na které jsem si ho objednal?

Ne.

Jak reklamovat soudek?

Reklamaci ideálně řešit osobně do 2 pracovních dní po vyzvednutí soudku či jiného pivního sortimentu. Při vrácení reklamovaného zboží musí být originální víčko s čitelným datem spotřeby. V sudu musí být minimálně 90% objemu piva, jinak nebude reklamace uznána. Více informací v obchodních podmínkách na našem eshopu.

Pokud jsem soudek vyzvedl na jednom z výdejních míst mimo pivovar, můžu reklamaci uplatnit tam?

Ano, je však zapotřebí splnit výše uvedené podmínky. Výdejní místo soudek označí a pivovar provede svoz tohoto soudku k adekvátnímu posouzení oprávněnosti reklamace. Více informací v obchodních podmínkách na našem eshopu.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení